Správa produktů v podnikovém systému pomůže ohlídat výrobu
V tomto týdnu jsme se seznámili s procesy souvisejícími s výrobou produktů. Tedy jaké nutné kroky musejí být v podnikovém systému nastaveny, aby vše běželo hladce a bez výrazné kontroly každodenních úkonů.
Základem všeho je mít kvalitní evidenci produktů. Proč? Informace o produktu tvoří základ dodavatelsko-odběratelského řetězce. V různých modulech podnikového řešení Dynamics 365 Finance and Operations jsou požadovány různé informace o produktech pro správný průběh a řízení těchto procesů. Více o tomto tématu ZDE.
Dále se v informačním systému pracuje s kategorií varianty produktu. Využívá se tam, kde to vyžaduje charakter výrobků. Obvykle u zboží, které se liší některými vlastnostmi, ačkoli se pořád jedná o stejný produkt.
Systém v základní konfiguraci obsahuje následující možnosti tvorby variant:
- Konfigurace
- Barva
- Velikost
- Styl
- Verze
Klíčové téma je tzv. TPV a změnová řízení. Výrobní organizace dnes od podnikového informačního systému požadují silnou podporu v oblasti správy produktů, verzování a správy technických změn produktů. Základem technické přípravy výroby jsou kusovníky pro diskrétní výrobu nebo receptury pro procesní výrobu a technologické postupy.
Systém Dynamics 365 Finance and Operations v rámci správy produktů ale nabízí celou řadu funkcí a vlastností, které pomáhají řešit denní úkoly uživatelů v různých oblastech napříč všemi odděleními společnosti. Jaké? Přečtěte si našich 10 tipů.
O všech výše uvedených tématech si povídala Petra Laštovková a Libor Štejdýř, odborník na řešení Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations. Podívejte se na náš podcast, kde vám během pár minut řekneme klíčové informace a doplníme o pár tipů.
Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o řešení Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí nás kontaktovat a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.
Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li