Servis v terénu – zákaznická očekávání vs. realita

CRM, Dynamics 365, Field Service, Servis v terénu

Microsoft Dynamics 365 for Field Service poskytuje možnost přinášet zákazníkům servisní služby s maximální možnou efektivitou a současně s nízkými náklady. Zkracuje čas od prvního kontaktu klienta do finálního vyřešení jeho potřeb. Samozřejmostí je okamžitý 360° přehled o zákazníkovi, jeho historii i možných budoucích potřebách. Řešení umožňuje plánovat preventivní zásahy a nabídnout takto klientům pravidelnou péči o jejich produkty či zařízení, což významně posiluje jejich životnost a požadovanou výkonnost.

„Zákazník očekává vyřešení svého nároku v co nejkratším čase, ideálně při první návštěvě,“ nastiňuje problematiku Field servisu Lukáš Pokora ze společnosti WEBCOM. „Nemá čas čekat půl dne na techniky, než se objeví, poté trávit další dobu čekáním na náhradní díly nebo telefonát z call centra, ve kterém mu sdělí jen fakt, že musí být ještě několik hodin trpělivý. Microsoft Dynamics 365 for Field Service (služby v terénu) revolučně mění způsob poskytování těchto služeb. Představuje synergii klasického řešení CRM, řešení pro servisní činnosti a ERP (podnikový informační systém).“

„Pracovníci zákaznických služeb již nemusí ručně vytvářet případy, které se vyskytují v e-mailu nebo na sociálních sítích,“ pokračuje Lukáš Pokora. „Aplikaci Microsoft Dynamics 365 je možné nastavit tak, aby automaticky vytvářela případy z více kanálů. Můžete vytvořit pravidla automatické tvorby případů, která převádějí příchozí e-maily nebo příspěvky na sociálních sítích na konkrétní fronty k obsluze.“ Další z funkcionalit, která usnadňuje práci zmíněným pracovníkům, je vytváření front případů dle typů produktů nebo služeb.

Jak samotným technikům řešení pomáhá se dočtete v článku, který vychází v aktuálním čísle časopisu Komora.

Pin It on Pinterest

×