Jak se odlišit od konkurence? Poskytujte výjimečný servis.

Field Service

Zkuste si představit firmu, která zákazníkovi vždy a vše dokáže rychle a spolehlivě vyřešit. Společnost, která vždy poskytne vynikající služby. A vy víte, že se na ni můžete pokaždé bez obav obrátit a vše proběhne bez problémů. Taková firma snadno získá loajalitu a věrnost svých zákazníků. Budou o ní rádi mluvit a doporučovat ji svým přátelům. Že taková firma neexistuje? Ale ano! Díky pokročilým technologiím Microsoft Dynamics 365 pro řízení servisních zakázek v terénu se otvírají nové možnosti. Jdou vyřešit nejen kvalitně, ale i pohodlně. Montáže, údržby i opravy na profesionální úrovni a k plné spokojenosti zákazníka.

Nadstandardní terénní služba, která předčí očekávání zákazníků

Zlepšování zákaznické spokojenosti a zvyšování produktivity zaměstnanců je pro servisní organizace výzvou. Dříve bylo potřeba věnovat spoustu času na vyřešení servisních zakázek k plné spokojenosti zákazníků. Produktivita techniků se tak snižovala. Pokud jste se naopak snažili vyřešit co nejvíce zakázek v co nejkratším termínu, mohlo to být na úkor kvality odvedené práce nebo komunikace s klienty.

Řešení Microsoft Dynamics 365 for Field Service umožňuje servisním organizacím souběžně zlepšovat zákaznickou spokojenost, ale zároveň zvyšovat produktivitu zdrojů. Propojení zkušeností se schopností rychlého vyhodnocení situace vede ke kvalitně odvedené práci na zakázkách. Díky tomu získáváte dobré jméno v povědomí zákazníků i pověst nejlepšího zaměstnavatele.

Servis předchází značce

Podle Harvard Business Review narůstá v posledních deseti letech důležitost vztahů se zákazníky při posuzování hodnoty podniku. Pozitivní zákaznické zkušenosti se mezi organizacemi staly dvakrát důležitější než hodnota značky sama o sobě. V době digitalizace jsou spotřebitelé více schopni vybírat nejen podle značky samotné, ale také více posuzují na základě zkušenosti s kvalitou služeb. Technologie Microsoft Dynamics 365 umožňují firmám poskytovat dnes již standardně očekávané personalizované služby.

Je snadné dobře zapůsobit

Servisní firmy poskytující své služby v terénu jsou ve výhodě. Velmi často se dostávají do přímé interakce se zákazníkem a mohou nabízet personalizovaný servis.  Snadno vytvářejí dobrý dojem tak, že reagují na potřeby svých klientů rychle a efektivně. Způsobů je více. Například díky přehledným mapám a sledování pozice pracovníků v reálném čase lze lépe predikovat přesný termín příjezdu technika do místa zakázky.

Servisní technik v pozici obchodníka

Technici jsou dnes jedni z nejlepších obchodníků servisních firem. Vytvářejí-li pozitivní zákaznickou zkušenost, klient jim rád znovu zavolá nebo je doporučí. V průběhu setkání se servisním pracovníkem si zákazník vytvoří buď pozitivní, nebo negativní zkušenost, na základě které se pak rozhoduje v budoucnu. Jestliže je zákazník s příchozím odborníkem spokojen a rád s ním o možnostech řešení jedná, můžete díky tomu získávat nové potenciální klienty a nalézat další obchodní příležitosti.

Čas ušetří zákazníci i firmy

Propojené řešení Microsoft Dynamics 365 pro Field Service umožňuje servisnímu týmu včasnou detekci, odstranění a vyřešení problému i na dálku. Technici vyjíždějí pouze v případě nutnosti. Tradiční průběh poskytnutí servisní služby dosud probíhal tak, že jakmile zákazník oznámil problém, technik za ním vyjel vybaven pouze informacemi o servisní historii a o záznamu např. z telefonického hovoru. S technologiemi Connected Field Service lze nejprve zkusit vyřešit určité opravy na dálku, ještě před výjezdem servisního pracovníka. Nyní lze mnoho závad identifikovat a odstranit bez dalších zbytečných nákladů.

Řešení Microsoft Dynamics 365 for Field Service je speciálně vyvinuté na míru potřebám servisních organizací. Dokáže vám pomoci s každodenními činnostmi a při řešení servisních zakázek. Umožní vám poskytovat jedinečné služby a budovat dobré jméno firmy. Získejte zákazníky, kteří se budou rádi vracet.

Více informací o řešení pro poskytování výjimečného servisu naleznete zde.

Pokud se rozhodnete poskytovat mimořádný servis s naší pomocí, neváhejte nás kontaktovat.

Jsme WEBCOM a pracujeme pro váš byznys.

 

Zdroj:

Binder, Christof and Dominique M. Hanssens, “Why Strong Customer Relations Trump Powerful Brands,” Harvard Business Review, 2015, https://hbr.org/2015/04/why-strong-customer-relationships-trump-powerful-brands.

Matt Kresch, Microsoft, https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/2017/06/20/differentiate-your-business-with-exceptional-field-service/

Pin It on Pinterest

×