Propojení obchodních aplikací zvyšuje efektivitu firmy
Vaši obchodníci již nepromeškají jedinou schůzku, protože je na všechny prodejní aktivity upozorní chytrá Sales aplikace, která pomáhá navýšení a zrychlení prodeje výrobků a služeb.
Během jednání pak může obchodník aktuálně modelovat parametry nabídky na mobilním zařízení. V okamžiku, kdy je zákazník s nabídkou spokojen, odesílá softwarové řešení ihned data k dalšímu zpracování.
Nemůže se vám také stát, že pominete některé aktuální závazky klienta vůči vám. Prostřednictvím přehledu těchto závazků je schopen váš obchodník schválit další postup obchodního procesu.
Pokud je zákaznická bilance bezchybná, spustí systém generování personifikované nabídky. Díky systému zjišťujete online reálnou dostupnost zboží a můžete tak průběžně informovat o stavu vyřizování objednávky.
Prediktivní analytické nástroje, automatizované procesy a propojení aplikace s Office 365 pomáhá sledovat komunikaci se zákazníkem od prvního kontaktu až po uzavření smlouvy a zákaznickou péči.
Prostřednictvím řešení od WEBCOMu získáváte nástroj péče o vaše zákazníky, který je schopen inteligentně obsluhovat celý proces obchodního případu – od primárního kontaktu, až po vašeho spokojeného klienta.
Zároveň umožňuje odpovědným manažerům podrobně sledovat zvolené parametry celého prodejního cyklu. Jednoduché a přehledné zobrazení umožňuje snadné analyzování výsledků a nastavení správných cílů.
Dynamics 365 – žijte svou budoucnost hned
Řešení je postaveno na společném datovém modelu a aplikační platformě Azure. Zajišťuje tak jednotnost, interoperabilitu a rozšiřitelnost v přirozené integraci s Office 365 a dalšími aplikacemi Microsoftu.
Dynamics 365 propojuje CRM a ERP systémy s dalšími praktickými aplikacemi v online prostředí a software pro řízení firmy tak můžete rozšiřovat a rozvíjet za cenu pronájmu (SaaS – Software as a Service – Software jako služba) podle aktuálních potřeb.
Vytvořte si informační systém přesně tak, jak chcete, a kupujte jen funkce, které potřebujete.