Když poskytujete servis přístrojů v obchodech, hotelích, restauracích nebo kavárnách, ocení vaši klienti rychlé a bezproblémové vyřešení jakékoliv poruchy. Porouchaný přístroj totiž zastaví či zpomalí provoz podniku, zkomplikuje práci zaměstnancům a znepokojí zákazníky.

Představujeme vám příběh Catherine a její sítě kaváren. V podnikání se jí dařilo a přicházelo stále více zákazníků. Vést firmu a dohlížet na všechny činnosti je samo o sobě náročné. A co když se vám k tomu všemu porouchá výrobní linka? Potřebujete rychlou a spolehlivou servisní firmu. Naštěstí společnost Contonso, která Catherine dodává a spravuje kávovary, takovou firmou je. Ten nejlepší servis poskytuje za pomoci řešení Microsoft Dynamics 365. Podívejte se jak.

S technologiemi Microsoft Dynamics 365 pro Field Service bude váš servisní technik vždy ve správný čas, na správném místě a bude mít všechny potřebné nástroje, znalosti a informace pro rychlé a bezproblémové vyřešení vzniklé situace. Vy budete mít spokojené klienty a vaši klienti budou mít spokojené zákazníky.

Poskytujte ten nejlepší servis. Jak na to? Kontaktujte nás.

 

Pin It on Pinterest

×