Naskočte na vlnu automatizace (své) administrativy
Mnoho společností již má zavedené #Office365 a možná i vy ho právě používáte. Balík Office 365, nebo po novém Microsoft 365, není jen Excel, Word, PowerPoint a Outlook, ale s každou aktualizací se plánuje rozšíření o téměř 40 dalších produktů a služeb. Je toho moc, a ne každý ví, jak si usnadnit život a dělat svou práci jednodušeji.
V článku „Jsme tu pro vás #SpolecneToDame“ jsme vám představili projekt Produktivita365 a slíbili bezmála 50 tipů, jak si usnadnit práci s Microsoft 365.
Zde máte možnost podívat se na čtvrtý podcast, kde jsme si ukázali, jak si pomocí Power Automate můžeme zautomatizovat administrativní procesy ve své společnosti.
Pokud vám utekly předchozí podcasty, můžete se na ně podívat zde:
Naskočte na vlnu automatizace (své) práce
Jak nezapomenout na splnění pracovních úkolů
Jak se nenechat pohltit pracovními e-maily
Krátký textový popis a stručné instruktážní video ke každému tipu můžete dostávat do e-mailu. Aby vám příště nic neuteklo, stačí se přihlásit k odběru zde nebo nás můžete sledovat na:
Blog: kmits.cz/produktivita365
LinkedIn: kmits.cz/365li
Youtube: kmits.cz/365yt
Tým Konica Minolta IT Solutions Czech