Co píší vaši zákazníci na sociálních sítích?
Knihu přání a stížností byste dnes špatně sháněli. Naopak sociální sítě jsou tím místem, kde si vaši zákazníci sdělují své zkušenosti s vašimi službami a produkty. Dřívější marketingová komunikace přes e-maily nebo textové zprávy poskytuje jen zlomek zpětné vazby. To hlavní se nyní děje online. Potřebujete proto podporovat i tzv. Omni-channel marketing neboli multikanálovou komunikaci? Ptáte se, jak na to? S Dynamics 365 funkcionalitou Social Engagement to hravě zvládnete.
Své příspěvky na sociální sítě, např. Facebook, Twitter a další, generujete a cílíte přímo z prostředí vlastních podnikových aplikací Dynamics 365. Rovnou pak sledujete dopad příspěvku a konkrétní reakce na něj (počet zobrazení, sdílení, likes a komentářů).
Z reakcí lze následně vyhodnotit jejich sentiment, tedy úroveň vlivu – negativní, pozitivní nebo neutrální. To vše za pomoci strojového učení a umělé inteligence. Můžete tak získat a předat konkrétní sdělení ke zpracování (case management) vašemu centru péče o zákazníka nebo vygenerovat obchodní zájem (lead).
Všechny oprávněné osoby ve vaší firmě mohou zobrazit tyto informace přímo na kartě daného kontaktu a včas vhodně zareagovat. Díky tomu řešíte pružně důležitá přání či stížnosti svých zákazníků, získáváte jejich důvěru a zachytíte obchodní příležitosti.
Funkcionalitu Social Engagement oceníte také při uvedení a představení nového produktu na sociálních sítích. Jednotlivé příspěvky můžete sledovat podle zvolených kritérií. Registrujete všechny reakce a zapojení svých zákazníků, vyhodnocujete jejich zpětnou vazbu a měříte spokojenost.
Díky Dynamics 365 a Social Engagement zvládne vaše firma online marketing na jedničku. Rozpoznáte a získáte zájemce na sítích, díky pohotovým reakcím zvýšíte klientskou spokojenost a posílíte důvěru zákazníků. V CRM navíc vytvoříte cenné databáze kontaktů pro další úspěšné marketingové kampaně.
Nenechte se lapit do sítí, ale snadno jimi prokličkujte s Dynamics 365.
Stále přesně nevíte, jak na to? Poradíme vám.