Jak sdílet potřebné, ale nevyzradit tajemství
Mnoho společností již má zavedené #Office365 a možná i vy ho právě používáte. Balík Office 365, nebo po novém Microsoft 365, není jen Excel, Word, PowerPoint a Outlook, ale s každou aktualizací se plánuje rozšíření o téměř 40 dalších produktů a služeb. Je toho moc, a ne každý ví, jak si usnadnit život a dělat svou práci jednodušeji.
V článku „Jsme tu pro vás #SpolecneToDame“ jsme vám představili projekt Produktivita365 a slíbili bezmála 50 tipů, jak si usnadnit práci s Microsoft 365.
Zde máte možnost podívat se na sedmý podcast, kde jsme si ukázali, jak funkčnosti kolem interní komunikace využívat v praxi.
Pokud vám utekly předchozí podcasty, můžete se na ně podívat zde:
Jak neudělat faux paux na online meetingu
Konec trapných příloh v e-mailu
Naskočte na vlnu automatizace (své) administrativy
Naskočte na vlnu automatizace (své) práce
Jak nezapomenout na splnění pracovních úkolů
Jak se nenechat pohltit pracovními e-maily
Krátký textový popis a stručné instruktážní video ke každému tipu můžete dostávat do e-mailu. Aby vám příště nic neuteklo, stačí se přihlásit k odběru zde nebo nás můžete sledovat na:
Blog: kmits.cz/produktivita365
LinkedIn: kmits.cz/365li
Youtube: kmits.cz/365yt
Tým Konica Minolta IT Solutions Czech