Kvalitní autoservis zná dobře svého zákazníka a jeho historii
Díky okamžitému a přehlednému zobrazení servisní historie a využití zákaznického portálu znáte vždy vše potřebné pro poskytnutí rychlých a kvalitních servisních služeb.
Novinky ve světě informačních technologií mají významný dopad také na oblast automobilového průmyslu. Naskočíte-li do rozjetého vlaku digitální transformace pro automobilová dealerství a servisní střediska, posunete úspěšnost svého podnikání zase o kus dál před konkurenci.
Komplexní firemní IT řešení pokrývá mnoho oblastí. Vše souvisí se vším. Naštěstí dnes již nemusíte pořizovat jedno ucelené řešení, ale můžete kdykoliv přidat potřebné aplikace a provázat je se svým stávajícím systémem. Svou současnou firemní infrastrukturu tak můžete snadno a rychle kdykoliv vylepšit. Tentokrát vám představíme technologie automotive pro přehlednou historii servisních zakázek a online zákaznický servis. Propojením těchto dvou aplikací získáte okamžitý přehled informací potřebných pro bezproblémový a profesionální průběh všech zakázek. Zajistěte si pověst nejlepšího autoservisu.
Historie servisních zakázek
Řešení Historie servisních zakázek poskytuje detailní přehled o zákazníkovi, jeho kontaktech, vozovém parku i servisní minulosti každého automobilu. Kdykoliv se dozvíte vše, co se s vozem dělo, dohledáte výčet odvedených prací i použitého materiálu. Zároveň sledujete informace o otevřených příležitostech pro další spolupráci. V reálném čase si zobrazíte potřebná data o skladu pneumatik, historii zapůjčení vozidel, o financování vozidel, aktuálních závazcích zákazníka.
Veškerá data máte dostupná online v počítači, tabletu či mobilním telefonu bez nutnosti přihlášení do stávajícího systému DMS (Dealer Management System). Samozřejmostí je přívětivé uživatelské prostředí, intuitivní ovládání a přehledná prezentace dat. Aplikaci Historie servisních zakázek můžete integrovat s jakýmkoliv DMS systémem.
Zákaznický online servis
Vaši klienti mohou objednat své auto na servis kdykoliv 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zákaznický portál s jednoduchým průvodcem byl stvořen pro maximalizaci zákaznické spokojenosti. Vlastní uživatelský profil a účet zákazníka je online integrován s daty v dealerství. Průvodce uživateli pomůže koordinovat vhodný termín návštěvy servisu, navrhne termíny dle dat z Plánovače servisu, ověřuje disponibilitu servisních techniků. Uživatelský účet eviduje veškeré automobily z vozového parku zákazníka a umožňuje snadný výběr řešeného vozu. Objednávka servisu je tvořena v reálném čase a je online napojena na Plánovač servisu v servisním středisku. Zákazník provede vlastní specifikaci požadavků. Zaměstnanec servisu schvaluje přijatou objednávku přímo v Plánovači servisních zakázek. V profilu zákazníka probíhá přehledná evidence historie objednávek. Změnové stavy zakázky jsou notifikovány prostřednictvím e-mailu nebo SMS.
Využijte naplno moderní informační technologie specializované pro obor automotive. Poskytujte rychlé, kvalitní a profesionální služby. Jsme zde pro vás. Obor automotive je naší doménou již mnoho let. Rádi zodpovíme vaše dotazy a poskytneme reference spokojených zákazníků z řad automobilových dealerství a servisních center.
Přečtěte si více, dejte nám vědět, co vás zajímá, přijďte na náš seminář nebo nás přímo kontaktujte a domluvte si nezávaznou konzultaci.
Pracujeme pro váš byznys.