Jak dosáhnout zákaznické spokojenosti
Budování zákaznické loajality je proces, v němž lze uspět zejména díky IT nástrojům umožňujícím precizní individualizaci služeb.
Příkladem dobré praxe mohou být autoservisy sledující nejmodernější trendy. „Majitel vozu nemá čas ani chuť vysvětlovat, co vše se s jeho vozidlem dělo při poslední návštěvě,“ nastiňuje pocity zákazníků přijíždějících do servisu Štěpán Kněžek ze společnosti WEBCOM. „Naopak očekává bezchybnou znalost své historie, veškerých servisních zakázek, případně zapůjčených vozidel.“ Velmi pozitivně je zákazníky vnímána možnost on-line objednání na základě vlastních časových dispozic. „Aplikace umožňuje klientovi objednat vozidlo na servis přes internet pomocí portálu, který je dostupný 24 hodin 7 dní v týdnu,“ pokračuje v objasňování problematiky Štěpán Kněžek. V uživatelském profilu snadno zarezervuje svou návštěvu v servisu i díky intuitivnímu průvodci plánováním servisní prohlídky. Verifikace termínu probíhá na základě propojení s Plánovačem servisu, který organizuje dílenské kapacity, vytíženost mechaniků či dostupnost technického vybavení, přičemž všechny tyto parametry integruje i do zákaznického on-line servisu.
Celý článek si můžete přečíst zde.